Bli en del av vårt kompetente team.
We are one
Vi utfordrer dagens løsninger og tror på uendelig læring, utvikling og optimalisering. Vi er en kultur av uredde, modige og endringsvillige ansatte. Våre kompetente ansatte jobber utrettelig for å konsekvent skape verdi for våre kunder. Vi vil gjerne at du blir med i teamet og oppnår store ting sammen med oss.
The Ropo Way
Vår måte å jobbe på er preget av en unik Ropo ‘Can Do’ spirit, og vi styres av et sett med kjerneverdier som former og driver vår kultur:
Bli med på laget, utmerke deg i det du gjør.
Hos Ropo kan du ta karrieren din til neste nivå. Vi tilbyr deg en blanding av personlige og faglige utviklingsmuligheter i et ambisiøst, men likevel avslappet arbeidsmiljø med lavt hierarki. Vi tilbyr en åpen og inspirerende arbeidsplass hvor du aktivt kan engasjere deg i arbeidsfellesskapet vårt og bygge en spennende karriere, eller se det som et springbrett på din fortsatte profesjonelle reise. Hos Ropo tror vi på mer enn bare å ansette medarbeidere – vi er forpliktet til å dyrke stjerner.
Fordeler vi tilbyr
- Internasjonalt arbeidsmiljø
- Mulighet til å bli med i en veletablert, suksessfull bedrift i utvikling
- Støttende og ambisiøst team rundt deg
- Privat helseforsikring
- Konkurransedyktig lønn
- Fleksibel arbeidstid
- Flotte lokaler sentralt i Sandefjord, Oslo og Bergen
- Resultatdrevet og innovativ Ropo kultur
Ledige stillinger
Om det ikke ligger ute noen ledige stillinger for øyeblikket, er vi alltid interessert i å komme i kontakt med kandidater som vil vokse sammen med oss. Send gjerne en søknad til hr.norway@ropo.com
Ved å klikke på stillingene under kommer du til komplett stillingsannonse.
Vi har følgende ledige stillinger:
Er du en relasjonsbygger med sterk forretningsforståelse og et hjerte for salg og kundeservice? Vil du være med på å forme fremtiden til en ledende aktør innen faktura- og innfordringstjenester? Da er dette muligheten for deg!
Din rolle som Key Account Manager
Som Key Account Manager vil du være ansvarlig for å utvikle og ivareta sterke relasjoner med våre viktigste kunder. Du vil spille en nøkkelrolle i å identifisere muligheter for vekst og optimalisering, samtidig som du sikrer at kundene våre opplever høy verdi og tilfredshet gjennom våre tjenester.
Arbeidsoppgaver:
Bidra til utvikling og forbedring av våre tjenester basert på tilbakemeldinger fra kundene.
Bygge og opprettholde gode relasjoner med nøkkelkunder.
Identifisere vekstmuligheter og tilby løsninger som møter kundens behov.
Drive salg- og anbudssprosesser fra A til Å, inkludert forhandlinger og kontraktsinngåelse.
Følge opp kundetilfredshet og sikre høy kvalitet i leveransene.
Jobbe tett med interne avdelinger for å sikre sømløs kundeopplevelse.