Bli en del av vårt kompetente team.
We are one
Vi utfordrer dagens løsninger og tror på uendelig læring, utvikling og optimalisering. Vi er en kultur av uredde, modige og endringsvillige ansatte. Våre kompetente ansatte jobber utrettelig for å konsekvent skape verdi for våre kunder. Vi vil gjerne at du blir med i teamet og oppnår store ting sammen med oss.
The Ropo Way
Vår måte å jobbe på er preget av en unik Ropo ‘Can Do’ spirit, og vi styres av et sett med kjerneverdier som former og driver vår kultur:
Bli med på laget, utmerke deg i det du gjør.
Hos Ropo kan du ta karrieren din til neste nivå. Vi tilbyr deg en blanding av personlige og faglige utviklingsmuligheter i et ambisiøst, men likevel avslappet arbeidsmiljø med lavt hierarki. Vi tilbyr en åpen og inspirerende arbeidsplass hvor du aktivt kan engasjere deg i arbeidsfellesskapet vårt og bygge en spennende karriere, eller se det som et springbrett på din fortsatte profesjonelle reise. Hos Ropo tror vi på mer enn bare å ansette medarbeidere – vi er forpliktet til å dyrke stjerner.
Fordeler vi tilbyr
- Internasjonalt arbeidsmiljø
- Mulighet til å bli med i en veletablert, suksessfull bedrift i utvikling
- Støttende og ambisiøst team rundt deg
- Privat helseforsikring
- Konkurransedyktig lønn
- Fleksibel arbeidstid
- Flotte lokaler sentralt i Sandefjord, Oslo og Bergen
- Resultatdrevet og innovativ Ropo kultur
Ledige stillinger
Om det ikke ligger ute noen ledige stillinger for øyeblikket, er vi alltid interessert i å komme i kontakt med kandidater som vil vokse sammen med oss. Send gjerne en søknad til hr.norway@ropo.com
Ved å klikke på stillingene under kommer du til komplett stillingsannonse.
Vi har følgende ledige stillinger:
Bli vår nye Marketing and Communication specialist– Led veien til suksess i Ropo Norge
Ropo er en ledende aktør innen faktura- og inkassotjenester, med en klar visjon om å skape positive og effektive løsninger for våre kunder. Vi er kjent for vår innovative tilnærming, sterke fokus på kundetilfredshet og engasjement i å styrke våre kunders lønnsomhet og likviditet.
Som utfordrer i markedet jobber vi målrettet med å bygge opp vår tilstedeværelse og ønsker nå en dyktig og engasjert Marketing Manager til teamet vårt. Rollen innebærer å utvikle og gjennomføre strategier som øker merkevarekjennskap, genererer leads for vårt salgsteam, og sikrer effektiv kommunikasjon med eksisterende kunder
We are looking for a Team leader who is enthusiastic about customer service work and people management for full time employment contract at Oslo or Sandefjord office. Our goal is to find an analytical and humane result-maker to lead the Business Client Service team in our operations.
Your most important task is to enable your team members to succeed in goal-oriented expert work. Your team assists our clients in matters related to daily operational service, such as coordination of tasks for expert teams, system support, service advice and managing quality deviations.
Consistent reporting and coaching ensure that the direction, quantity and quality of your team’s work are on a sustainable basis and develop upwards in line with Ropo’s goals. You set clear goals and monitor quality and efficiency indicators in all service channels (phone and tickets). You are a natural leader who motivates and coaches your team members to perform even better.
Som teknisk prosjektleder vil du være ansvarlig for planlegging, styring og implementering av tekniske prosjekter. Du vil lede prosjektteamet og samhandle med både tekniske og ikke-tekniske interessenter for å sikre vellykket gjennomføring av prosjekter i tråd med selskapets mål og strategier.
Hovedoppgaver:
- Utvikle prosjektplaner, inkludert tidslinjer, budsjetter og ressursallokering.
- Lede implementeringsprosjekter av kunder på vår plattform Ropo One.
- Samarbeide med andre prosjektledere, utviklere og andre tekniske eksperter for å sikre at prosjektet leveres i høy kvalitet.
- Overvåke prosjektfremdrift, identifisere eventuelle avvik og utvikle tiltak for å løse problemer.
- Gjennomføre og lede prosjektmøter med kundene, igjennom hele prosjektet.
- Kommunisere med interessenter, inkludert kunder og ledelse, for å oppdatere dem om prosjektets fremdrift og resultater.
- Sikre at implementeringsprosjekter er i samsvar med relevante standarder og beste praksis.
- Utvikle og dokumentere tekniske spesifikasjoner, prosesser og prosedyrer.
- Håndtere risikoer forbundet med prosjektet og iverksette nødvendige tiltak for å minimere disse.
Har du erfaring innen inkasso og ønsker å jobbe med dyktige, engasjerte kollegaer i et selskap i vekst? Vi søker en Legal Collection Specialist som brenner for kundeservice og ønsker å bidra til videre utvikling av både selskapet og egne ferdigheter. Du vil spille en sentral rolle i vårt team, med ansvar for håndtering av rettslige prosesser og oppgaver knyttet til inkasso.
Om stillingen:
Som Legal Collection Specialist vil du være bindeleddet mellom Ropo og offentlige instanser som rettsapparatet, forliksråd og namsmenn. Dine hovedoppgaver inkluderer utarbeidelse og oppfølging av forliksklager og utleggsbegjæringer, samt andre juridiske prosesser knyttet til inkasso. Du vil også håndtere gjeldsordninger, konkurser og overvåkningsporteføljer, i tillegg til å bidra til utvikling og implementering av effektive innfordringsrutiner.
Selv om vårt mål er å løse alle problemer helt fra første kontakt, er det viktigste i vår kundeservice en hjelpsom, vennlig og løsningsorientert holdning. Vi møter mennesker i alle slags situasjoner; Alle kan ha behov for fleksibilitet i betalingen fra tid til annen, og ofte kan fleksibilitet også tilbys i henhold til retningslinjene som er avtalt med våre kunder.
Vi balanserer mellom å støtte våre kunders kontantstrøm og sluttkundens behov, så forhandlingsevner og en god serviceholdning er en nødvendig ferdighet. Vår jobb er å hjelpe og tilby løsninger til beste for alle parter.
Vi ser etter medarbeidere som er interessert i kundeservice og brenner for å levere markedets beste tjeneste innen fakturaadministrasjon og betalingsrådgivning. I denne rollen vil du ha gode muligheter til å videreutvikle dine kundeserviceferdigheter, og bli med på en spennende reise med et selskap i vekst.
Vil du høre mer?
Din viktigste oppgave er å hjelpe våre kunders kunder i saker knyttet til betaling, som å utsette forfallsdato, dele opp betalinger i flere avdrag, løse klager og bidra til en effektiv håndtering av henvendelser som kommer inn i ulike kanaler.
Hovedsakelig utføres arbeidet via telefon og e-post. Arbeidstid er pr i dag 8-16, men vil kunne endres.
Selv om vårt mål er å løse alle problemer helt fra første kontakt, er det viktigste i vår kundeservice en hjelpsom, vennlig og løsningsorientert holdning. Vi møter mennesker i alle slags situasjoner; Alle kan ha behov for fleksibilitet i betalingen fra tid til annen, og ofte kan fleksibilitet også tilbys i henhold til retningslinjene som er avtalt med våre kunder.
Vi balanserer mellom å støtte våre kunders kontantstrøm og sluttkundens behov, så forhandlingsevner og en god serviceholdning er en nødvendig ferdighet. Vår jobb er å hjelpe og tilby løsninger til beste for alle parter.