Håndtere dine
betalinger
Velkommen
til Ropo!
Vår kundeservice er her for å hjelpe deg med eventuelle utestående betalinger. På dette nettstedet finner du all nødvendig informasjon om våre kontaktkanaler, åpningstider og de mest vanlige spørsmål.
Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med betalingsordninger, hjelper vi deg gjerne.
MyRopo – Håndter fakturaene dine online
Den smidigste måten å håndtere dine fakturaer på er ved å logge inn på vår online plattform, MyRopo.
MyRopo fungerer som en selvbetjeningskanal med assistanse fra våre kundeserviceagenter. Her kan du sjekke statusen på fakturaene dine, foreta betalinger og sette opp betalingsordninger som å utsette forfallsdatoen eller lage en betalingsplan. Du kan også sende inn bankkontonummeret ditt for tilbakebetaling av en eventuell overbetaling eller autorisere noen andre til å ta seg av fakturaene dine.
Dersom du ikke ønsker å bruke vår selvbetjeningsportal, kan du kontakte oss på telefon, eller e-post – vi er her for deg.
Telefon 33 48 62 00 | kundeservice@ropo.com
Gjelder henvendelsen din Bompengekrav fra Ferde, kontakt oss på Telefon 55 59 92 92 | bompenger@ropo.com
Du kan alltid finne riktig kontaktinformasjon på din faktura eller i brevet vi sender. Benytt deg også av kolonnen Ofte stilte spørsmål, du kan finne svaret på spørsmålet ditt der.
Håndter dine saker online
Fakturaer, purringer og inkassosaker 24/7
Kontakt kundeservice
Du kan kontakte vår kundeservice på telefon 33 48 62 00 eller mail kundeservice@ropo.com
Våre åpningstider er mandag – torsdag 8.00-18.00 fredag 08:00 -16:00
NB! I perioden 2. september til 13. september vil vårt kundesenter ha redusert åpningstid; mandag til fredag 08:00 – 16:00
Gjelder henvendelsen din Bompengekrav fra Ferde, kontakt oss på Telefon 55 59 92 92 | Mail bompenger@ropo.com
Vår kultur
Vi dyrker en kultur av uredde og modige utfordrere. Eksperter som jobber hardt med å finne nye måter å optimalisere faktureringsfunksjonen på. Les mer om hvem vi er og hva vi tror på.