Hopp til innholdet

Vi oppgraderer selvbetjeningsplattformen vår MyRopo

Selvbetjeningsplattformen vår MyRopo får ny og oppdatert design, forbedret brukeropplevelse og enklere innlogging.

Den nye innloggingssiden får et klarere og mer intuitivt oppsett, slik at MyRopo-brukere lettere får tilgang til funksjoner som enkel fakturahåndtering, fleksible betalingsløsninger og sikre selvbetjeningsverktøy tilgjengelig døgnet rundt.

Logg inn på MyRopo her.

En ny og enklere måte å logge inn på

The updated MyRopo login page offers a smoother experience

Som en del av oppdateringen får MyRopo en enklere og mer fleksibel innloggingsløsning. Brukerne vil kunne logge inn enklere og med tydeligere veiledning og raskere tilgang til tjenesten.

Brukerne vil også kunne legge til nyttig informasjon i profilen sin, som bankkontonummer for tilbakebetalinger, noe som gjør fremtidige henvendelser enda enklere.

Samtidig blir MyRopos nettadresse tilpasset Ropos globale domenestruktur (fin.myropo.com, se.myropo.com, no.myropo.com). Alle eksisterende lenker og bokmerker vil fungere som før, og brukerne trenger ikke gjøre noe. .

Slik fungerer den nye MyRopo-innloggingen

Du får enklere tilgang til MyRopo ved å opprette din personlige MyRopo-bruker-ID. For å sette den opp gjør du følgende:

  1. Skriv inn e-postadressen din og bekreft den med verifiseringskoden du mottar.
  2. Godkjenn bruken av personopplysningene dine og fullfør en engangs BankID-autentisering.
  3. Start å logge inn enklere fremover ved å bruke e-posten din og valgt passkey-autentisering – uten å måtte bruke BankID hver gang.

Hvis du ikke ønsker å godta bruken av personopplysningene dine eller opprette en bruker-ID, kan du logge inn med sterk autentisering (BankID) i stedet.

Hva er en passkey?

En passkey lar brukere logge inn sikkert uten passord, koder eller autentiseringsapper. MyRopo støtter passkey-innlogging via enhetens Face ID, fingeravtrykk eller PIN – noe som gjør hverdagsinnloggingen både raskere og sikrere.

Kontinuerlige forbedringer

Oppdateringen er en del av arbeidet for å gjøre MyRopo enda bedre.

«Vi utvikler MyRopo kontinuerlig for å gjøre den daglige økonomihåndteringen enklere, mer intuitiv og mer praktisk for brukeren med tydelige betalingsalternativer, tilgjengelig kundeservice og fleksible betalingsløsninger», sier Ville Räsänen, Chief Product Officer i Ropo.

Du kan utforske den nye siden fra 16. november 2025.

Logg inn på MyRopo-siden.


Read more