Ropo Capital har skiftet navn til Ropo
Fra i dag er Ropo Capital bare kjent som Ropo. Vår oppdaterte Ropo-identitet feirer vår reise fra ett oppstartselskap til en markedsleder. Vi har vært banebrytende innenfor vårt fagfelt gjennom vår «one platform» strategi, som forener alle prosesser fra fakturering til betaling er på konto.
Denne lanseringen av merkevaren er en kickoff for forbedrede plattformer og tjenester, og fremhever vår visjon for en strømlinjeformet faktura og innkrevingsprosess. Det betyr at vi fokuserer enda sterkere på å bygge strategiske partnerskap med mål om å gjøre våre kunders virksomheter mer kundevennlige, effektive og kostnadsbesparende.
Vi har nå introdusert et nytt, friskt og moderne Ropo-utseende på tvers av alle plattformene våre, som omfavner vår designtilnærming om en enhetlig prosess. Våre ledende prinsipper for designet har vært enkelhet, klarhet og tilgjengelighet, kombinert med den dristige fremoverlente Ropo-ånden. Vårt nye unike utseende kombinerer vår nye signaturgrafikk, nordiske arv og samarbeid, med våre egne ansatte som modellerer på bildene.
Som en del av merkevarelanseringen presenterer vi et nytt business intelligence-verktøy – Ropo OneView, og en kundeserviceportal MyRopo sammen med et oppdatert tjenestetilbud. Velkommen til å bli med oss på en reise i en enhetlig fakturering og inndrivelsesprosess.
Varemerkeoppdateringen i et nøtteskall
- Ropo Capital er nå Ropo
- Ropo 24 er nå Ropo One™
- Ropo Online er nå MyRopo
- Vårt e-postdomene på tvers av gruppen er ropo.com
- Våre lokale nettstedsdomener er ropo.fi, ropo.se, ropo.no og ropo.com for gruppen
Med disse endringene bekrefter vi vår forpliktelse til en sømløs og enhetlig prosess for fakturering og innfordring, som driver oss mot en fremtid med vekst og innovasjon.